Monday, March 14, 2011

Result UPSR !!!!!!!

pada 11 november 2010

hmm... inilah riak mukaku apabila mendapat slip UPSR..

gembiranye hti ku bila tau aku dapat  5A dalam UPSR /...

alhamdullilah .......

bersyukur terhadap illahi ....

aku gembira sangat... kebetulan pula RTM telah datang sekolah kiteorg .....
sebab sekolah kiteorg bakal masuk tv....

SEBELUM BERADA DI DEWAN....

biasalah sape yang x risau tentang  result UPSR...

orang gile je yang x risau tentang result UPSR...hheheheheehhehe.... :)


kiteorg masa perjalanan unutuk ke dewan 2......
sepanjang panjang jalan kiteorg dh menangis...

bile kenang balik rase macam nak pecah perut ....

sebab kelakar... aku pon terfikir juga kenape aku nangis ...
xpi mungkin sebab terlampau risaukan result kot.....

BILA AKU NAIK PENTAS....

Puan Siti Rokiah pesan kat aku..

" dah2 jangan nangis .. dah bengkak dh mata 2.....tahnih Nadia .. "

aku pon gembira dan terus turun untuk mencari ibu bapaku....

sampai sini je lh... bubye see you...

No comments:

Post a Comment